sobota, 20. december 2014

Novosti

Preden vstopim v nov teden, naj na kratko povzamem novice iz prejšnjega tedna. Kar nekaj nepomembnih malenkosti se mi je zgodilo. Najprej: imam nov telefon. Anan mi je sporočil, da starega verjetno ne bo možno popraviti, vsaj ne za neko ugodno ceno. Tako sem v torek obletal vse mini trgovinice s telefoni in se na koncu odločil, da (še) nakup pametnega telefona prestavim na Slovenijo, v mojem žepu pa je pristala Nokia 105 (na sliki).
V sredo pa sem se opogumil in šel k frizerju (nimam slike). Gospod je razumel angleško, tako da sva se lahko zmenila: "Same stile, just shorter." No, ko je čez nekaj minut česal lase enkrat na eno stran, pa spet na drugo in tuhtal, kaj tukaj ne štima, je dodal: "Not your style, but beautiful." Ampak po pravici povedano ni kaj dosti zgrešil, Gregor se je po tem, ko me je videl odločil, da ga obišče tudi sam. Ko ga je naslednji dan frizer vprašal, od kod je, je odvrnil: "From Slovenia," frizer pa: "I have a friend from Slovenia!" Gregor se je začudil in vprašal, kako to, kdo to je. Odgovor: "He came to cut his hair yesterday!"

Poleg tega sem ta teden (v četrtek) prvič poučeval skupino odraslih v vasi Suf. Zelo prijetna izkušnja. Pravzaprav je bila to bolj kot učna ura družabni dogodek. Mislim, da so se kakšne 4 ženske zares prišle učit angleščino, ostali pa so prišli malo pogledat. Posebej posrečena je bila gospa Leyla. Kadarkoli sva jo z Nikolajem spodbudila, naj ponovi kakšno besedo ali kaj pove, se je samo na vsa usta smejala in v arabščini odgovarjala, da ne, da ne, angleško pa ne bo govorila in kaj vem kaj še vse, ko pa je moja arabščina ravno na takem nivoju kot njena angleščina. Vsekakor povsem drugačna izkušnja kot učenje otrok.

Še to lahko dodam, da sem v teh dneh preživel dva sproščena filmska večera in en krajši pohod. V spominu mi predvsem ostaja poljski prijatelj Radek, s katerim smo se družili na filmskih večerih pri Ani in njenih cimrah. Zelo posrečen je, ko s svojim poljskim naglasom prepeva Avsenikovo "Planica, Planica," da jezi Ano, ki ji gre ta pesem strašno na živce. Nato pa zaključi: "Aaa daj Slovenče!"
No jutri pa vstopimo v nov teden, ta bo malo krajši, ker smo od srede do sobote prosti!

Srečno, se javim še letos! Upam ...





Ni komentarjev:

Objavite komentar