sobota, 10. januar 2015

Gnojarjenje :)

Kako ste kaj, delavno? Jaz sem zmatran od lenarjenja. Učim se, kako se znebiti občutka nekoristnosti. Težka šola zame. Že od torka imamo namreč sneženje in mraz, kar hkrati pomeni, da vse dejavnosti odpadajo - ni dela v kampih, ni ur arabščine, ni sestankov, ni delavnic - gibanje izven stanovanja omejeno. V štirih dneh sem se samo enkrat peljal s prevoznim sredstvom, torej vam je lahko jasno, da dlje kot kakšen kilometer od bloka nisem bil. Včeraj sem mislil, da mi bo uspelo priti do punc na Jabel Alwebdah, kjer so organizirale druženje, pa so bile ceste vse poledenele, ker se je sneg čez dan topil in je voda zvečer pomrznila, posipa pa seveda nihče ne. Tako že malo pred osmo nisem dobil taksija, pa tudi, če bi se med tistimi nekaj avtomobili kakšen prikazal, bi dobro premislil, kako bom ob desetih zvečer prišel domov in se najbrž premislil. Kaj nam torej preostane? Star wars! Pogledali smo že 5 epizod, vsaka je dolga 2 uri, tako da veste pri čem smo. V štirih dneh. Toliko brezciljnega posedanja se ne spomnim, da bi si kdaj privoščil. Pa saj skušam delati kaj koristnega. Malo se učim arabščino na lastno pest. Danes sem se ravno naučil vprašati, kako ti je ime (za žensko in moškega!!) in na to tudi odgovoriti, pa približno napisati v arabski pisavi! Pa prebiram knjigo, in danes sem bil tako obupan, da sem se spravil celo telovadit. Aja, pa vsak dan z Gregorjem kuhava iz zaloge, ki smo si jo nabrali v torek. Na meniju piščanec s curryjem, nekaj ga je še ostalo, lahko pridete jutri na kosilo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar